Subject: FW: Saku, Jälgimäe, Aino - kinnistu juurdepääs + JuTa perspektiivne 2+2
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 16:31:20 +0300

Palun reg

From: Vahur Kliimand <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 9, 2024 4:11 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Jaano Vink <[email-masked]>
Subject: Saku, Jälgimäe, Aino - kinnistu juurdepääs + JuTa perspektiivne 2+2

Tere Krista

Teemaks Saku vallas Jälgimäe külas paikneva Aino kinnistu [71801:001:1822] 
juurdepääsu lahendus.

Alltoodud lingile on lisatud Aino kinnistu täiendatud eskiis 1.1.

*	Link - 
https://www.dropbox.com/scl/fo/vlg6b5zcduqk55u1rinzt/AAK3nFM_xhfOL3ncajq6FFI?rlkey=2uzk40aj67la6r3lk9u6z2x0w 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/vlg6b5zcduqk55u1rinzt/AAK3nFM_xhfOL3ncajq6FFI?rlkey=2uzk40aj67la6r3lk9u6z2x0w&dl=0> 
&dl=0.

Tehtud täiendused

*	Eskiisis on kuvatud ainult JuTa perspektiivse 2+2 lahendus, mis on 
projekteeritud 2013 aastal.

*	Eskiisile on lisatud 3 märkust.

*	1. Edasisel projekteerimisel kavandatakse füüsilised meetmed 
Juuliku-Tabasalu teelt Aino kinnistule vasakpöörde takistamiseks.

*	2. Aino kinnistu hoonestust pole kavandatud JuTa perspektiivse 2+2 
lahenduse alale.

*	3. Tänaseks on teada, et JuTa perspektiivse 2+2 lahenduse osas on plaan 
projekteerida uus lahendus. Projektlahenduse valmimisaeg ei ole teada. Uue 
lahenduse projekteerimisel selgub, kas Aino kinnistu juurdepääs saab säilida 
hetkel projekteeritud kujul.

Kuidas edasi?

Soovime esitada KOV-ile PT taotluse Aino kinnistule tööstus- ja ärihoone 
püstitamiseks.

KOV-iga jäi kokkulepe, et enne taotluse esitamist teeme koostööd TRAM-iga ja 
leiame põhimõtteliselt sobiva juurdepääsu lahendus.

Kui koostöös TRAMiga on sobiv juurdepääsulahendus leitud, on KOV valmis 
hoone püstitamise taotlust edasi menetlema.

Lp Krista - kas Aino kinnistu eskiis 1.1 on põhimõtteliselt sobiv?

Kui jah, saadan eskiisi 1.1 KOV-ile hoone püstitamise PT taotluse 
menetlemiseks.

Palun vastake käesolevale e-kirjale e-kirjaga. Pole vaja väljastada TRAMi 
ametlikku seisukohta.

Kui KOV jätkab menetlusega, saadab KOV TRAM-ile ametliku pöördumise.

Kui on küsimusi, palun anda neist märku.

Parimat

Vahur Kliimand // Projektijuht

Ehitusõigus OÜ, Asula 3, 11312 Tallinn, Eesti
Tel.: +372 600 1363, GSM: +372 518 3958
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked], 
<http://www.ehitusoigus.ee/> http://www.ehitusoigus.ee

Sent with 
<https://tryshift.com/?utm_source=SentWithShift&utm_campaign=Sent+with+Shift+Signature&utm_medium=Email+Signature&utm_content=General+Email+Group> 
Shift